Go kväll

Boysen sover och jag borde oxå göra det. Tittar in snabbt och säger hej. Hampus är så gott som frisk förutom lite hosta. Han sov hela natten tills jag väckte honom 8 imorse, hade även kvot bra på dagis för en gångs skull. Anton sov 23-06:30 utan att amma och somnade sen om till 8. Trots en toppen natt så sov jag och Anton ca 3 timmar mitt på dagen och nu är jag ist pigg hehe. Robert var nyss och hämtade ut katten från Hampus rum. Vet inte varför han har börjat smyga in där men han väcker ju Hampus och en gång skrek stackarn och när Robert kom in i rummet säger Hampus: jag är inte rädd, det är bara en katt.. Jag hade nått jag skulle skriva men glömde bort. Sover ist, god natt man skulle kunna tro att Hampus har lösögonfransar right



Kommentarer
Postat av: Nina H

Tänkte höra hur ni gjorde med Anton när han var nyfödd. Sov han bredvid i stora sängen eller själv i en säng bredvid er säng? Har haft Charlie bredvid mig varje natt men bvc-tanten tyckte absolut inte vi skulle ha det så. Pga spädbarnsdöden.

2014-02-19 @ 00:52:30
URL: http://ninasfina.blogg.se
Postat av: Nina H

Skönt att höra att du också haft Anton bredvid dig sen han var nyfödd. Jag testade att lägga Charlie i sin säng igår kväll men sen när han ville amma tog jag upp och ammade honom liggandes i sängen. Sen somnade jag såklart och han sov bredvid mig hela natten ändå :) Så det funkar inte att ha honom i egen säng eftersom jag alltid somnar när jag ammar.

2014-02-19 @ 19:48:27
URL: http://ninasfina.blogg.se
Postat av: Nina H

Ja verkligen mörka, täta och långa fransar!

2014-02-20 @ 13:12:42
URL: http://ninasfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0