In My face

Igår kväll var vi hos mina päron och alla hjärtansdag firade lite. Hampus hade vart feberfri i ett dygn och på gott humör så vi kände för att lämna huset. Jag slängde ihop en citronmarängpaj att ta med och pappa bjöd på god pasta med lövbiff?. Hampus somnade näck i soffan kl 8 och vi kunde klä på, in i bilen och få med han hem och han fortsatte sova, förvånad JA! Vid 02:20 vaknar jag av att nån kommer fnittrandes (Anton somnade 12:( ) in i vårt rum och Hampus ville ligga brevid oss. Där började sen strulet. Han fick lite att dricka och sen spydde han upp massa massa slem. Det är ju vanligt med små som är täppta att dom sväljer allt slem och sen spyr dom för att få det ur kroppen. Efter den cirkusen så somnade han 04:20 och vaknade igen 05:30 med 39 graders feber och ledsen. Vi sitter nu i soffan han och jag och kollar på ipaden.  Jag känner mig själv lite varm men vem fan har tid att vara sjuk 



Kommentarer
Postat av: Carolin

Men lilla gubben:( vår lilla dam vaknade kl 3 och kan säga att nu är kl 06.40 och har inte somnat än. Självklart väckte hon kelvin inatt som heller knappt har sovit nått:S
Han kanske skulle ha penicillin:( krys på er allihop

Svar: Stackars er:( hoppas vi kan bli friska och ses snart<3 kram
Nina

2014-02-15 @ 06:44:34
Postat av: jossan

alla verkar va dåliga just nu, stora som små! Jag har själv legat i 40 grader sen igår... Aleksander har dock klarat sig..krya krya<3

Svar: Men usch stackars dig, glöm inte dricka för bebisens skull! Krya på er kram
Nina

2014-02-15 @ 08:38:04
URL: http://josefinanero.blogg.se
Postat av: Therese

Men fy va jobbigt! :( krya på er allihop!

Svar: Tack tack
Nina

2014-02-15 @ 10:36:53
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0