Snorisar

Efter gårdagens fight med Hampus som var så övertrött och kinkig var jag helt slut. Vi åkte hem till mina föräldrar för att umgås och basta men Hampus var mest arg och sa att han ville hem. 18 packade vi ihop allt, sket i bastu osv. Åkte hem tröttnade på Hampus, tänkte att nånstans har han väl ont och gav tillslut en alvedon. 20 min senare var grabben som en solstråle, vi badade, kollade film, åt mat mm. 21:30 däckade Anton och jag la mig jag med. Var så himla trött. Hampus och Robert somna strax efter 22 och vid 02 kom Hampus in till oss, somna på en sekund och sov till 10:30 imorse. Anton sov oxå till 8:30 vaknade jätte snorig och ledsen så jag tog en kort promenad så han somna om i friska luften. Kommer hem till nybakade scones och mysfrukost med Robert. Barnen sov ju;). Jag behövde verkligen få en så här bra natt och känner mig mycket bättre trots att jag är sjuk. Nu vill jag bara att mil lillkille ska bli kvitt sin sjukdom. Är så himla nojjig när dom är sjuka. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0