Sömn

Jag la en supertrött Anton vid 9 och Hampus satt i soffan. När jag kommer ut hittar jag Hampus tokdäckad på soffan. Inget konstigt tänker ni men han somnar aldrig rätt upp och ner om han inte är sjuk. Vi blir chockade när det händer för annars är det alltid en kamp för att sova. Jag bar in Hampus i sovrummet och vi låg och sov i 2 timmar tills Anton vaknade och gjorde attack mot sin älskade bror. Jag tog bustrollet med mig ut i vardagsrummet och Hampus sover ff. 2h 45 min än sålänge. På tal om något annat så har lille Anton 5 mån gammal väldigt bråttom. Nu ställer han sig i krypställning och gungar fram och tillbaka. Robert tror att inom en månad kryper han och ja det tycker jag är väldigt tidigt? Vi får väl se hur det artar sig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0