Staden

Idag var vi nere på byn/stan/Södertälje. Hela familjen åkte ner och käkade lunch, köpte spiderman kläder till Hampus samt beställde en ny förlovningsring till Robert som tappade sin i somras. Har tagit lite tid och pappersarbete men nu fick vi ut en på hemförsäkringen:) jag tänkte putsa upp min ring oxå men blev för snål då det kostar 518! kr på guldfynd. Robert blev helt slut efter en sväng på stan och när vi kom hem däckade allihopa och sov lite middag. Nu sover hela familjen sen länge och jag ska oxå passa på att lägga mig. God natt









Kommentarer
Postat av: Nina H

Vad dyrt att putsa upp ringen! Har hittat en bra guldsmed här i Västerås som bara tar ca 250 kr för det. Vet inte exakt eftersom jag betalade 450kr för både gravyr och putsning. Kanske tom kostar mindre än 250kr. Du borde kunna hitta billigare ställen!

Svar: Måste kolla upp det:)
Nina

2014-03-01 @ 14:18:42
URL: http://ninasfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0