Tips tack!

Hur förvarar ni era smycken folk? Jag har grymt mycket halsband, örhängen, armband u name it. Men ingen bra förvaring dom ligger typ löst i en byrålåda och skramlar runt. Lägger man halsband ihop blir dom som ormar och nästlar in sig. Mina finaste och dyra smycken ligger i en smyckesask men detta "billiga" köpt på diverse ställen vad gör man av dem? Jag använder sällan smycken tack vare att jag glömmer dem. Vill ha dom lätt åtkomligt för mig, snyggt och praktiskt. Kom igen ös på med tips


Kommentarer
Postat av: Johanna

förvaringslådor som man använder till typ bete eller skruvar fungerar utmärkt! Jag har alla smycken i två såna. Typ denna variant: http://www.clasohlson.com/se/F%C3%B6rvaringsl%C3%A5da/31-81 :)

Svar: Vad smart tack:)
Nina

2014-02-22 @ 08:03:03
Postat av: Anonym

Ha småkrokar på väggen och häng upp dom där så ser du dom oxå och kommer ihåg att använda dom :)

2014-02-24 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0