Tgif

Idag är det fredag och det firades med att Robert fick sovmorgon och jag klev upp med grabbarna 06:30. Hampus har börjat gå upp tidigare om dagarna pust. Senare idag ska jag och Anton iväg med mammagruppen på fika hos Carro och Tyra. Ska bli kul att få se hur dom bor, jag älskar att få se nya hus och hem. Känner jag Carro rätt har hon säkert bakat nått asgott så det var tur att jag var ute och gick i 3 timmar igår;) idag är även Antons första namnsdag så vi grattar honom med massa pussar och kramar. Igår hade även Hampus (hans tredje namn Hjalmar ) namnsdag så där delades det oxå ut lite extra kärlek. På tal om kärlek så tror jag är jag gosar sönder mina pojkar och dom får konstant pussar, kramar och höra hur mycket jag älskar dem. Jobbig morsa 3000!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0