Leos lekland

I tisdags åkte jag och Anne + pojkarna till Eskilstuna och Leos lekland. Vi mötte upp Annes kompis Micke och hans son milo, det skiljer endast 14 dagar mellan honom och Hampus. Dom hittade varandra ganska fort och hade så roligt tillsammans. Och jösses säger jag bara, man blir ju helt svettig av att springa runt bland lekställningarna med kidsen. Påväg hem åkte vi förbi morsans jobb och överraskade henne. Tror hon tyckte det var kul att få "visa" upp jobbet för Hampus. Hon var en smartkart och liftade hem med oss, kan säga att Anne, Hampus och Anton däckade ganska omgående i baksätet dom 45 min vi fick åka bil för att komma hem. Helt slut var jag men roligt och kommer garanterat åka tillbaka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0