Lite barnfri

Igår var jag barnfri några timmar mitt på dagen då jag åkte till Sthlm helt själv på en liten behandling. Tog bilen upp till midsommarkransen och ställde den vid pappas firma för att fortsätta med pendeln till Östermalmstorg. Väl på plats så fick jag veta att dom var sena så slog mig ner och läste en tidning i lugn och ro. Gud så härligt. Anne hade barnen undertiden och det hade gått så bra, jag åkte 10:30 och var hemma ca 16:15.  Kidsen var dessutom trötta som få så 18:30 la Anne Anton och Hampus somnade i sin säng med paddan ca 19. Skönt😃. Tack kära syster/moster för hjälpen ❤️


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va skönt. Har också bokat in en omgång massage och behandling innan vi åker till Greece. Läääängtar!
Kram

2014-07-11 @ 10:41:36
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Anne

Bara kul att få hänga med mina favoritgrabbar! :D

2014-07-11 @ 23:19:28
Postat av: Anne

Bara kul att få hänga med mina favoritgrabbar! :D

2014-07-11 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0