Visningarna

Nu är båda visningarna över och jag är så jäkla nervös. Har vart ett lagom stort intresse och nu hoppas vi på något/några bud kommande dagar. Idag under visningen gick vi iväg och käkade middag på Rhodos med grannarna och när vi kom hem 30 min efter att visningen var över var det folk kvar..? Fick snällt vänta hos Sandra och Patrik över lite kaffe och juice. Vad konstigt det kändes att se folk gå runt i vårt hem och inspektera/ planera vad vet jag. Och kalla mig grinig men jag tycker att om du flyttat på möbler osv för att komma åt kattvindar så kan man väl åtminstone sätta tillbaka dom på plats ordentligt så jag slipper dra möbler när jag kommer hem. Lite respekt får man väl ha i andras hem? Eller har jag helt fel som tänker så? Nä nu ska jag väl försöka varva ner och få tankarna att sluta fladdra iväg. Jag är ett nervvrak just nu, detta kanske inte är hela världen för andra men för oss så är det en stor grej att sälja huset osv. Handlar ju om vår framtid och ett nytt steg. Läskigt till 1000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0