Måndag, en underbar dag!

God kväll, sitter i soffan nyss hemkommen från nya lägenheten. Ungarna älskade stället, säkert för att det är nytt och tomt på saker haha. Mina föräldrar och Mari var nyfikna så dom fick sig en tur dit och vi hade picnic i den ekande lägenheten samt dansa till gagnam style. Hampus har redan en matta och leksaker på sitt rum som han envisades med att få ta med. Jag tog massa mått osv för att kunna köpa mörkläggningsgardiner etc. Annars då? Jo Anton är inne i en hemsk jäkla period, ingen duger. Vill upp i famnen, vill ner lika fort. När han kommit ner ställer han sig och gråter och skriker och vill upp igen osv. Springer efter  mig vart jag än går och bara gnäller och grinar. Jag kan knappt få honom att sova och det är bråk varje gång. Jag är helt slut!!! 

Tog bild när vi hämtade Hampus på dagis och ungarna går hand i hand tillsammans osv, sen ville Hampus äta korv så vi stannade på new Mill grill och på väg hem sen kikade vi förbi hos farmor oxå. Fullt ös medvetslös 







Kommentarer
Postat av: Nina H

Vad fint det verkar vara i nya lyan! Stora fönster och typ skog utanför. Blir roligt att se sen när ni fått ordning!

2014-09-16 @ 22:28:31
Postat av: Nina H

Vad fint det verkar vara i nya lyan! Stora fönster och typ skog utanför. Blir roligt att se sen när ni fått ordning!

2014-09-16 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0