God morgon i stugorna.

Anton har bjudit på en skit jobbig natt, tack. Vaknat säkert 10 gånger, stökat, sparkats, gnällt mm. Jag känner mig som en zombie.  Hur ska man orka med livet när barnet inte låter en sova?  Kanske gör dagis att han sover bättre nattetid sen? Inte vet jag.   Jag tänker mig iaf att vi tar oss en powernap på dagen innan dagishämtning, låter fin fint. Igår kväll gick vi på långpromenad med terroristerna när det var läggdags för kvällen var och är nog rankad som en av dom värsta hittills. Både jag och mannen var ganska slut och barnen i sitt esse, så jäkla vilda och lyssnade nada. Vi tröck ner dom i varsin åkpåse och var ute och gick, pratade om livet, framtiden och kikade på olika hus och områden. Knatade väl på i en och en halv timme tills sista krigarn gett upp och gick sedan hem för att få lite egentid i soffan. Somnade runt 23:30 innan destroyer började greja.. 


Kommentarer
Postat av: Nina H

Hugo är så svårnattad nuförtiden! Blir galen! Charlie däremot somnar själv i rummet med sin ersättning. Hugo kan lätt vara pigg till 22-tiden. Nu tex är han vaken. Trots att jag börjat väcka dem kl 7:30. Blir kl 7 imorn... Han sover ju inte på dagarna heller och är ändp inte trött på kvällarna. Oftast.

2015-01-15 @ 20:56:01
URL: http://www.ninasfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0