Doktorn

Idag den 11/11 kl 11 hade jag läkarbesök. 
Alltså jag älskar min läkare Gunnar på oxbackskliniken, han är så himla förstående och go på ett kanon sätt. 
Vi pratade lite som vanligt och det slutade med en förlängd sjukskrivning till 15/12. 
Känns ganska konstigt men välbehövligt att vara hemma så här länge innan. 
Imorgon ska jag tillbaka och träffa min barnmorska första gången sen inskrivningen och vi ska kolla hjärtljud, järn osv. 
Ska även prata med henne om ev sjukgymnast mot ryggen. 
Doktorn sa att jag är i v 19+2 idag enligt hans snurra men enligt appar är jag i 19+0, blir rolig på hur man räknar??

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Din stackare som redan blivit sjukskriven! Usch jag klättrar typ på väggarna här hemma och då är jag endast sjukskriven 50% 😓

Svar: Ja man klättrar verkligen på väggarna, försöker roa mig med lätta hushållssysslor men ryggen börjar säga stopp..
Nina

2015-11-11 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0