Helgen

I fredags förra veckan var vi iväg till heron hela min familj (mamma,pappa,systrar,bror+respektive) och bowlade. 
Pappa fick i farsdagspresent att vi alla skulle göra något tillsammans och det var kanontrevligt. 
På lördagen åkte jag till heron igen, denna gång med min man. 
Tanken var middag och kanske bio eller så.
Vi hamnade på olearys och tydligen var det nån fotbollsmatch och helt galet mycket folk. 
Det tog lite längre tid med maten men det var ganska härligt att sitta där bland alla fantaster som hurrade vid mål osv. 
Efteråt kände vi att vi skippade bio och åkte hem till Carro och mackan ist. 
Så kul att ses utan barn och vi satt där i deras soffa och snacka skit till 12 på natten. 
Vi rullade hemåt i kylan och somnade som stockar. 
Min kära syster Anne hade haft mysigt med barnen, byggt koja, målat och gosat vilket uppskattades som bara den. 
Är väldigt skönt och viktigt att få spendera lite tid som man och fru ibland och inte bara mamma och pappa. 
Nu ska jag strax hoppa i säng och hoppas på en bättre natt än igår. Hade hemsk migrän hela kvällen och svårt att sova . 
God natt 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0