Att somna själv.

Nu har jag bestämt mig för att ungarna fasen ska somna av sig själv! Är trött på att behöva natta den speciellt när man är själv med 2.  Jag tycker det är mysigt med saga osv men det är själva processen efter som tar tid. När vi sen får tillökning kommer Robert börja jobba skift och natt varannan vecka och då kommer jag vara själv med 3 små vilket kommer vara omöjligt om inte dom andra 2 faktiskt somnar själva. Nån som har bra tips på hur? Just nu har jag lagt dem i sina sängar, lägger tillbaka lilleman när han kommer upp och sitter utanför och är på "givakt"


Kommentarer
Postat av: Jossan

Lägger den äldsta med musik pch liten lampa tänd, han kan inte somna när det är tyst pch för mörkt. Den yngsta nattar jag fortfarande för hon somnar på 0,2 sek. Prova musik eller en kort sagoCD. Å massa tålamod❤️

Svar: Tack för tipset, Hampus har nattlampa för han är mörkrädd, Anton somnar oxå på 2 sek men tänker att det är skönt om båda kan somna själva när bebis kommer:)
Nina

2015-10-24 @ 17:48:33
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0