God förmiddag.

Eller ja det känns som det när man får gå upp i ottan varje jäkla morgon😒.
Igår när Robert jobbade passade jag på att möblera om Antons rum samt få upp lite mer prydnader. Mamma och pappa var oxå här för att hjälpa mig få upp två nya taklampor samt säga hej till pojkarna. Skönt med sällskap en liten stund när gubben ändå jobbar. Idag vaknade vi iaf tidigt hela familjen, grabbarna som inte är vana vid att Robert jobbar skift var väldigt pappiga och skulle mysa och kramas med honom. 
Vi åt en ordentlig frukost tillsammans innan det var dagisdags för kidsen. Jag ska passa på att vila och handla lite för imorgon innan jag hämtar älsklingarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0