New york new york

Jaha nu har vi landat och kommit in i vardagen igen. Vi var borta sön- lör och min ångest inför att lämna barnen var STOR. Allt gick såklart bra men jag grät som lilleskutt när vi åkte från Roberts föräldrar. Resan till NY gick hur bra som helst och vi åkte norweigans nya dreamliner. Jösses vilket lyxigt plan, finaste jag nånsin satt min fot på. Väl på plats checkade vi in på hotellet som låg nära union square. Perfekt utgångsläge för att upptäcka. Nära tunnelbanan och gångavstånd till många platser. Vi var uppe redan vid 7 och vid 8 så drog vi ut på äventyr, var borta hela dagen och kraschade i säng vid 22-23. Såhär såg våra dagar ut. Strålande solsken och varmt som tusan, kunde inte vart bättre. Vi såg såklart frihetsgudinnan, gick över Brooklyn bridge, tog en glass i central park och mycket mer.  Enda negativa var att dollarn står högt mot kronan och en middag kunde gå på ca 800-1000 och då dricker vi inte alkohol eller beställde en enda efterrätt.. När vi landade i Sverige på lördagen var längtan enorm efter barnen och jag grät igen när jag äntligen hade dom i mina armar❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0