Vagnsbyte

Anton somnade som sagt 16:30 igår och vaknade vid 05, även brorsan vaknade då och jag var dööd för kunde själv inte sova mellan 3:15-5. Som tur är tog Robert pojkarna så jag fick ligga kvar till 7:45 och sen byttes vi av. När jag lämnat på dagis kom jag hem, tog ett varmt bad för hade så jävla ont i ryggen. När jag låg där i badet hörde jag en traktor som höll på utanför hos grannen och störde mig som fan. Tänk om den väcker Robert.. När jag sen kliver upp ur badet inser jag att det var ingen traktor utan Robert som snarka😂

 Jag smög på mig kläder, åkte till Södertälje och bytte vagn med en tjej. Blev så jäkla nöjd. Hämtade även ut ett paket med gardiner och sängöverkast från ellos. Dom blir tyvärr tillbaka skickade på studs. 
Åkte även förbi mina päron och sa hej innan jag åkte hemåt. Anton fick en ny nattlampa idag och gissa om Hampus är avis. Var bara beställa en likadan åt den stora fisen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0