Världens längsta dag

Anton vaknade 5:30 imorse, inte så farligt men jag föredrar 6:30-7.  Vi pallrade oss upp och hängde i soffan tills Hampus vakna och sen blev det lek i Antons rum. 
När Robert (som jobbar 15:30-24 denna vecka) vakna så var det precis i rätt sekund för jag somnade verkligen rakt upp och ner i Antons lilla juniorsäng och sov ca 1 timme. 
Vi har även hunnit ha besök av Thomas med alla barnen och jag veckohandlade. 
Robert åkte strax innan 15 och vi lagade mat och lekte vidare. Anton som inte sovit middag somnade i soffan 16:30 när jag städade lite. Han hamnade i säng och jag och Hampus spelade memory och la pussel.
Snart är det läggdags för den stora med så jag drar nog på nått bra på tv, äter äggmackor och lägger mig tidigt idag.. Tror jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0