Nyfriserade

Idag passade jag på att åka och klippa mig hemma hos min mor. Hon är inte utbildad eller så men alltid klippt mig, jag kan räkna på en hand hur många frisörbesök jag gjort i livet.. Jag blev nöjd som vanligt dessutom. Efter dagishämtning så åkte vi ner till centrum för hade lovat Hampus ett frisörbesök och så fick det bli. Han var så duktig min älskling och satt still. Nyklippt och nöjda köpte vi en varsin glass och åkte hemåt. Frisören frågade förövrigt om jag var gravid och hon trodde på en tjej. Alla andra runtomkring tror en pojk så jag har själv oxå intalat mig det. 6/11 är det rul och jag tror vi ska kika på könet. En av mina barndomsvänner vad på rul idag och dom ska få en liten son 4/3. Så mysigt ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0