Dagen D

Idag är det dags, vi ska bli trebarnsföräldrar! Eller vänta nu lite, funkar det inte så? 
Haha 
Ja idag är alltså beräknade datumet för bebis att kika ut men självklart så har inte ett smack hänt och hon gottar sig i magen. 
Hade egentligen inge förväntat mig annat heller än att jag ska gå över. 
Jag har alltid skojat om att eftersom Hampus var 9 dagar sen, Anton 6 dagar så kommer nr 3 vara 3 dagar efter bf, det vill säga den 8:e.
Fredag skulle passa bra för då var vi en onsdags, en torsdag och en fredag (dagar dom är födda).
Annars går idag oxå alldeles utmärkt men så sammarbetsvillig är inte bebis misstänker jag.  
Nu ska jag fixa ungarna, picknick , mig själv och sen åka till barnmorskan. Hej hopp 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu är det verkligen dags när som helst, Gud vad spännande! Lycka till när det väl är dags! Så nyfiken på hur hon kommer se ut och vad hon ska heta ☺️

Svar: Ja jag är oxå galet nyfiken på hur hon ser ut.
Tror att vi äntligen har hittat namn oxå, satt och pratade om det idag vid middagen 😅
Nina

2016-04-05 @ 19:53:41
Postat av: Mikaela

Spännande! 😊

2016-04-06 @ 21:59:21
Postat av: Mikaela

Spännande! 😊

2016-04-07 @ 07:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0