Sofi 3 veckor

Igår blev min älskade dotter 3 veckor gammal.
Det går galet fort och jag är så jäkla förälskad i henne❤️
Hon är redan väldigt stark i nacken och nyfiken. 
Vill absolut inte ligga själv länge, 
Sover tätt intill mig eller på mig om magen bråkar.
Sover bra om nätterna än sålänge.
Är vaken mer och mer om dagarna dessutom.

I fredags hade vi besöket på Astrid Lindgrens barnsjukhus för att röntga höfterna och träffa ortoped.
Allt såg så himla fint ut och hon är nu friskförklarad.
Vi var även på Bvc i torsdags och mätte och vägde fröken.
4400 gr och 54 cm. 16 dagar gammal så amningen funkar tydligen bra:)

Nått vi funderar på är vaccinet för rota viruset, nån som har erfarenhet? 
Robert vill helst inte ge det pga biverkningarna 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gav rota till vår son, snart 8 månader. Han fick inga biverkningar över huvud taget. Jag har inte hört någon som fått det så tror det är rätt sällsynt.

2016-05-04 @ 17:31:25
Postat av: Anonym

Vi gav rota till vår son, snart 8 månader. Han fick inga biverkningar över huvud taget. Jag har inte hört någon som fått det så tror det är rätt sällsynt.

2016-05-04 @ 17:31:26
Postat av: Anonym

Jag skulle inte ge det. Finns ingen anledning i de länder vi bor, finns dödliga biverkningar av vaccinet ( dock sällsynta fall ). Ännu mer sällsynt är att barn i Sverige dör av rotaviruset. Det är avföring från människor och djur som processats i laboratorium som man stoppar i munnen på våra småttingar.
Så det är nig säkrare att stå ut med några vändor magsjuka hemma ändå. Kram / mamma ❤️

2016-05-16 @ 15:08:11
URL: http://nouw.com/eila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0