God morgon;) dag 1 på övertid men jag är g...

img_9328 (MMS)

God morgon;) dag 1 på övertid men jag är glad ändå! Kände mig lite deppig igår ikväll men lillen kommer ju snart:) vad deppar jag över liksom här har man väntat i 9 mån så vad gör 2 veckor till:) tänkte visa bild på min amningsbh jag köpte igår, känner mig väldigt nöjd än så länge då det är svårt att hitta någon som inte är sladdrig och tantig! Denna är iallafall vadderad, utan byglar och slät, 199 kr hos lindex tycker jag är som hittat! Fanns i svart och vit. Bra att jag köper en samma dag som bf, alltid redo hihi! Nu frukost sen barnmorska för sista eller näst sista gången:) hej hopp


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fin! Ska nog ta och köpa mig en likadan!

2011-08-10 @ 13:23:07
URL: http://ninasfina.blogg.se/
Postat av: Nina

Tycker jag verkligen du ska:)

2011-08-10 @ 15:10:35
URL: http://vaskelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0