Hemsk natt! Vaknade vid 2 första gången oc...

img_1768 (MMS)

Hemsk natt! Vaknade vid 2 första gången och kilade på toa, sen var det dax igen kl 4 och efter det var det stört omöjligt att somna om! Vad jag än försökte med så sket det sig så gick ner och gosa in mig i soffan med en bok och vatten. Där satt jag tills Robert kom ner 6:15 och undra vad jag höll på med:) som om det inte var nog så har jag på kvällar och nätter en konstig grej med halsen, blir illamående och det typ.. Nää vet inte hur jag ska förklara är kanske halsbränna, men brukar man få sura uppstötningar då?? Måste kollas upp


Kommentarer
Postat av: N I N A

Usch den där boken är verkligen hemsk, kom ihåg hur jag grät till den. Mycket bra och rörande iaf!

2011-06-22 @ 11:47:40
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0