God kväll!

Sitter här och vilar efter att haft fullt upp hela dagen, med fullt upp menar jag att sitta i soffan, hämta posten, vara ute med Boston, slänga in lite tvätt i maskinen samt underhålla anne som har vart här och pluggat hela dagen..

Vinkade dessutom av mamma och pappa precis som var här och fikade en liten snabbis, vi pratade barn, försäkringar, pengar, spar och mer..


Nu sitter jag som sagt och vilar ryggen/magen lite och kollar på lite söta kläder på nätet, man blir ju lite köptokig:)


Linnea hade lagt upp lite bilder på fb från i lördags och hittade en på mig och Sara, ser lite tjock ut haha..







Nu blir det soffläge och snart cougar town!!

Ha det

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis till graviditeten! När är det beräknat? :)

2011-03-01 @ 21:20:08
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack mickis:) den kommer i augusti troligen runt den 11e:) är sååå spännande

2011-03-01 @ 21:57:02
Postat av: Micha

Vad kul att du skaffat blogg :-D jättefin är du!! :-) kram

2011-03-02 @ 11:00:25
URL: http://Metrobloggen.se/
Postat av: Mikaela

Vad spännande! Vet ni om det blir en pojke eller en flicka? Funderat på några namn än? Nyfiken :)

2011-03-02 @ 18:27:41
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Kemp

Men Nina, visst är det väl ett barn du bär på? ;) du har all rätt att se lite "tjock" ut.. är väl enda gången i livet du faktiskt får den stora äran att känna på hur de känns att va förälskad i öl och bygga en riktig kagge.. Ett fint kort om inte annat :)

2011-03-02 @ 21:03:40
Postat av: Nina

Mickis: nä vi vet inte än ultraljudet är om 2 veckor:). Mikaela: vad kul att du hitta hit och tack:). Sara: ja det är väl nu jag får unna mig att se tjock ut, och håller med kortet ser mysigt ut..

2011-03-02 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0