Jobbhelg!

Har precis klämt i mig en billys till frukost säkert jätte nyttigt och så men inte fan orkar jag bry mig, är iaf duktig idag och tar med mig matlåda till jobbet, det är ju alltid nått.


Jobbar hela helgen och kan ju säga att motivationen verkligen inte är på topp just nu, känner mig grinig och hoppas verkligen att allt flyter på som det ska idag och resten av helgen.



Fick förövrigt ett sms imorse som gjorde mig väldigt förvånad, ibland så vet man inte riktigt vart man har folk..
Eller ganska ofta med endel tilloch med.
Visste inte om jag skulle bli glad eller hur jag skulle reagera.. suger på den ett tag!


Jag undrar vad som har hänt med mitt sociala liv oxå, har det dött under vintern/husköp eller tror folk att man inte vill umgås med en kula på magen!!!

FUCK YOU!


så nu ska jag förhoppningsvis bli lite gladare. Hej då






Kommentarer
Postat av: Micke

Tja,

Ganska vanligt det där med det sociala livet. Ni har ju både flyttat ut från stan samt fått kula på magen.

Först tycker folk att avståndet är alldeles för stort, konstigt nog. Alla har ju körkort. Eller?

Sen tror många att kula på magen innebär att man blir skit-trist och inte vill umgås med de som festar.



Jag/vi har inga problem med vare sig att ni bor längre bort eller att du har kula på magen :)



Det lär nog ordna sig när det blir varmare och grillen kommer fram :)



Ha det!

//Micke

2011-03-11 @ 13:32:21
Postat av: Anne

Håller med Micke! Och dom som inte orkar ta sig ut dit eller slutar höra av sig är inte värda din vänskap!! Puss på dig kära syster!

2011-03-12 @ 21:52:24
Postat av: Emmha

Asså.. Jag vill inte umgås med dig nu när du fått kula.. Hallå liksom! :)

Nej jag skojja bara! Ska umgås med dig extra mkt när jag kommer hem i påsk! :)

2011-03-17 @ 00:33:06
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0