Söndag 13/3

Sitter på jobbet vilket har vart temat för denna helg, nu är bara sista lilla svängen kvar till Falun sen får jag slänga mig i säng där för att vakna och sluta imorgon 12:38.. sen blir det ledig tis-ons samt lör-sön nästa vecka.

Ska försöka fixa lite hemma och så i veckan för det känns som om jag inte alls har hunnit med det i veckan/helgen, får lite dåligt samvete nästan.

Imorgon ska jag oxå försöka hinna till kusin Linda på kvällen och säga hej innan hon och stefan drar till thailand i 2 veckor, avis? JA!


Tänkte oxå slänga in ett tack till min söta syster Mari som underhöll mig igår på kvällen och mina föräldrar som är världens bästa och skämmer bort m ig/magen stup i kvarten..

TACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0