Tomt

img_3731 (MMS)

Tomt pga q


Kommentarer
Postat av: Q

Du skriver att "P" inte har nått med det att göra men själv hänger du ut henne på din blogg till allmän beskådning och målar upp henne som en elak person. Rätt taskigt tycker jag.



Ärligt om det bara är mellan dig och den där M, håll det där då!



Rätt onödiga mail – rätt onödigt blogginlägg

2012-02-01 @ 16:03:53
Postat av: Anne

Hon har väl inte hängt ut denna P som en elak person?! Det hon tyckte var ju att mailet var onödigt!?!



Och en blogg är till för att skriva ner sina tankar.. jag använder iaf min blogg som en liten slags dagbok och i den så skriver jag ner vad jag tycker och tänker och det är ingen som behöver läsa den om dom inte vill.....



Och om du ska kommentera kan du väl ta och skriva i hela ditt namn och stå för vad du säger och tycker....



Onödigt mail-onödigt blogginlägg- ONÖDIG KOMMENTAR!!!!

2012-02-01 @ 21:30:56
Postat av: Eila

Blir bara nyfiken på vem du är Q, och undrar varför du inte tar och läser Ninas blogg inlägg en gång till. Sen kan du tänka efter om vem det är som är elak. Mitt tips kolla i spegeln. Man ska inte hoppa på nån som redan ligger, fast det förvånar mig inte om du är den jag misstänker du är. Med vänlig hälsning Eila

2012-02-01 @ 21:55:07
Postat av: Q

Fast dem som vill läser den får ju en helt fel uppfattning om hur det egentligen gick till. Här får dem bara Ninas sida och det tyckte jag var orättvist mot P därav min kommentar. Finns alltid 2 versioner på en historia.



Självklart är det en personlig blogg, håller med men det är skillnad på att skriva ner sina tankar och gå på någon som inte kan försvara sig.



Vill absolut inte trampa ner på någon och har inte häller påstått att någon är elak.



Finns ett jättefint ordspråk som heter:

Man ska inte kasta sten i glashus.

2012-02-02 @ 17:59:34
Postat av: Nina

Jag har inte påstått att det som hände mellan mig och min vän är hennes fel! Jag har bara påstått att jag tycker det är onödigt att hennes syster lägger sig i och hoppar på mig! Tycker som sagt att det som hände var mellan oss men ändå har andra lagt sig i och tagit parti, dessa har aldrig lyssnat på MIN sida av händelsen utan bara m's. Hur som så har vi rett ut saker medans p och även du q/n inte har gått vidare..

2012-02-02 @ 18:31:58
Postat av: Natalie palin

Typiskt att Nina ska alltid målas upp som ett offer. Håller med finns alltid 2 sidor. Varför ska Nina få göra och säga och skriva saker som ingen ska ha någon åsikt om och det är aldrig taskigt. Men om man säger nått om henne eller har en kommentar så ska det va så jävla synd om henne. E rätt trött på det faktiskt. Skulle prata med Pernilla själv om det här och lösa det för jag tror inte att du Nina inte menade något ont med fb inlägget. Men genom att skriva det på din blogg så förstorade du upp det hela tycker jag. Jag har själv en blogg och skulle aldrig hänga ut en person så som inte kan försvara sig.

Nu har jag sagt mitt!

Nu får det va nog med dumheter!!

2012-02-02 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0