11/6

Idag har vi haft Anne på besök en stund, därefter plockade vi upp Mari och begav oss mot Södertälje. Jag skulle återigen få massage och dom var barnvakter. Är så himla tacksam för det, Anne är den bästa mostern/systern man kan ha. Hon bytte pass för att hjälpa mig med Hampus, det var liksom självklart. Och som om det inte var nog så skämmer hon bort både mig och Hampus med presenter. I fredags fick jag en ring och ett armband. Hampus en underbar onepiece och idag fick han en nappflaska:) denna människa är to die for. Älskar dig så mycket kära syster och tack för allt <3


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Filippa

Hon hjälpte mig på Jula häromdagen (kom på efteråt att det var din syster Anne) och hon var ju bara så duktig och hjälpsam. Det får du hälsa henne! Att hon inte bara är en hjälpsam moster utan även en proffsig medarbetare på Jula. Kram!

2012-06-11 @ 22:34:46
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Anne

Oj tack älskade syster! Du är oxå världens bästa och har hjälpt mig otroligt mycket så det är klart jag gör allt för er!

Älskar er otroligt mycket <3



Emma, tack ska du ha! :)

2012-06-11 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0