Kvällsmys

Mina grabbar sover och jag har egentid framför tvn. Händer inte allt för ofta. Hampus han har visst ont i magen och var jätte ledsen så här på kvällskvisten. Jag vet att man inte ska ge Alvedon i onödan och jag är sparsam med det men ikväll blev det en. Vad jag än gjorde så grät han och kliade i munnen då det är en till tand på g. Det är så jobbigt när ens lilla kille har ont och man är maktlös. Jag ska strax göra mig färdig för sängen och sen gosa ner mig, har sovit jätte dåligt senaste nätterna. Vaknar och kan inte somna om mm. Hoppas verkligen på en god natts sömn snart. Har ju haft en liten som styrt mina sovtider i 10-månaders tid kanske längre då han var en fighter i magen:) nä nu hopp i säng. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0