Tors

Hej på er. Här hemma är vi mitt i badrums renoveringen och det går framåt:) röris var här idag och fixade och nu är det snart klart.. Med rören alltså. Robert är jätte duktig min fina kille. Hampus är med moster idag och vi är barnlediga, känns skumt men åh så skönt. Det bästa är att jag vet att Hampus har det bäst! Jag råkade somna på soffan nyss men vaknade av sms från Anna panna som ville ha tips och råd:). Nu ska jag städa lite till. Jag har hunnit med att byta lampa i gästrimmet, dammsuga hela övervåningen, städa lite nere, storhandla mm. Effektivitet när det är som bäst:)


Kommentarer
Postat av: Anne

det var en fin lampa som du hade satt upp i gästrummet! :) glömde säga det idag!

2012-10-25 @ 23:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0