Baka.

På söndag ska vi ha kalas här hemma, jag fyllde ju 26 på Cypern och Robert fyller 27 på fredag (även Anne fyller 28 då) så vi passar på att slå ihop våra kalas. I nuläget så vet jag att det kommer ca 45 pers och jag kan inte bestämma mig om jag ska baka tårtor och godsaker eller smörgåstårta. Jag gillar ju att baka men det tar ju lite tid. Fast smörgåstårtor brukar ha en tendens att "försvinna" så då måste jag baka typ 2-3 plåtar. Gud vilken beslutsångest jag har. Är det någon som har förslag på vad jag ska baka isf, alltid kul att pröva nya saker..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Smörgåstårta är alltid poppis och brukar uppskattas :)

2012-09-19 @ 10:41:14
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0