Missoni för lindex.

Herre jösses vilken hysteri! Helt plötsligt har alla karlar spontanköpt kläder till sina små och alla har gått bananas över kollektionen. Det är söta saker men "alla" kommer ha det tyvärr. Iofs om jag hade haft en tjej hade jag gärna lagt vantarna på en klänning mm. Nu till det jag skulle ta upp, hur irriterande är det inte med folk som vill tjäna pengar på dessa åtråvärda kollektioner för oss vanliga svenssons. Gick in på tradera för skoj skull och som vanligt har folk köpt på sig mer än dom kunnat bära och säljer det till dubbla priset på tradera. Skamligt tycker jag och att folk budar på det är helt otroligt. Vänta nån dag ist så kommer det säkert in returer i butiken eller så. Till er som lyckades få tag i det i butik/webshop grattis, till er andra.. Det finns annat som är jätte fint, lägg inte pengar på tradera prylarna utan låt säljarna sitta på sina "lager" och förlora pengar ist.. Det var allt för mig, god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0