New in!

Var på hedlandet en snabbis idag, skulle reklamera en sittsäck som sprack i sömmarna och hon i kassan påpeka att man inte skulle hoppa på den, no shit sa jag men det är en sittsäck och den ska tåla att man sitter i den. Det gjorde den tydligen inte, därför är vi här. Vi fick iallafall pengarna tillbaka. Samtidigt köpte vi hissgardiner till övervåningen, jag hittade en väggtext modell större för 49:- som jag ska klistra på ytterdörren samt 2 hjärtan à 10:- och 15:-. Älskar inredning och små prylar som dessa. Att hänga ett hjärta på sänggaveln i gästrummet piggar upp så mycket:)


Kommentarer
Postat av: Anne

Ooohh, har jag fått ett hjärta på min säng ;D

2012-09-19 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0