22

Idag går vi in i v 22. Tiden går snabbt men ändå så långsamt.. Svårt att förklara, överallt dimper det ner små bebisar och idag är det grannens tur så grattis till dom:) jaha hur mår jag då? Jo vikten börjar sakta gå uppåt, tror jag närmar mig 3-4 kg plus och det är ju bra. Järnet är nog ff ganska lågt men jag knapprar tabletter och äter leverpastej. Däremot har jag börjat få ont i ryggen, på vänstersida nere vid korsryggen och sen strålar det neråt i skinkan typ. Ska ta upp det med Carina nästa gång. Bebisen verkar iaf må bra och sparkar och härjar hejvilt, nu börjar det synas på magen när han sparkas:) ja det var en liten uppdate mest för mig själv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0