Antons dop

Vilken fantastiskt dag vi hade igår. Allt flöt på riktigt bra, det var varmt och gosigt i kyrkan och ceremonin blev så mysig. Hampus stod med oss hela tiden och var duktig. Tror alla fick sig ett gott skratt åt den gossen. Han hade fyllt fickorna med pepparkakor som han hittade inne hos prästen, så han knaprade på det hela tiden. Sen tog han vigvatten och plaskade på sitt eget huvud mm. Haha. Väl hemma så blev det fullt hus verkligen och fikat verkade vara uppskattat. Anton fick så himla fina presenter av alla sol var här och firade. Stort tack! Om det är någonsin fick några fina bilder så skicka gärna dom till mig:)








Kommentarer
Postat av: josefin anero

Va kul att allt gick bra, anton va såå söt i dopklänningen! Kram

Svar: Åh tack:) vet att många inte kör klänning på killar men tycker det hör till.. Kram
Nina

2013-12-08 @ 20:54:27
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi hade inte klänning på aleks, han hade chinos och vit piké, ångrar mig faktiskt! Joline ska ha dopklänning

Svar: Hur kommer det sig att du valde det? Nyfiken bara. Hur gammal var aleks?
Nina

2013-12-08 @ 21:17:38
Postat av: Emelie

Hehe va roligt att Hampus stod för underhållningen :)
Å Anton så fin i dopklänningen, Hampus också riktigt stilig !

Svar: Tack, tyckte själv dom var super söta:) ja Hampus har blivit riktigt rolig på sista tiden, skrattar massa varje dag! Nu efter jul måste vi ta tag i den där träffen.
Nina

2013-12-08 @ 21:38:22
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: josefin anero

Han va 8 månader tror jag.. Jag vet inte vrf jag valde kläder ist för klänning, tyckte väl inte att det var avgörande just då plus att Aleksander va så stor, hade hellre såhär iefterhand stökat av dopet vid tre månaders ålder OCH haft en dopklänning.. Hehe

2013-12-08 @ 21:55:48
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0