Hopp

Sitter i sängen med en liten kille som precis käkat och är påväg att somna om. Han somnade vid 22 efter bad och kvällsmys. Hampus han har sovit sen kl 20 och inte vaknat en enda gång hittills. Jag har hopp för denna natt. Vore så underbart om vinden vänder snart. Btw jag och Hampus åkte till Ica och köpte en liten present till dagisfröknarna, verkar vara nått man "ska" göra så vi bestämde att vi köper en gemensam chokladask som dom får dela på på hans avdelning. Ha i fikarummet eller vad vet jag. På Ica gjorde Hampus klassikern lägga sig på golvet och protestera för att han inte fick godis. Han skrek inte utan låg bara där en stund för att sen springa ut ur affären ! Fick lämna mina varor och hämta in terror igen. Haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0