Minnen

Satt och funderade lite här på kvällskvisten. För några år sedan (senast -09) så var det så självklart att man skulle gå ut på juldagen. Årets största utedag och det kunde inte missas. Helt plötsligt blev jag gravid -10 och sen dess har det ammats mm och jag skulle aldrig gå ut nu när jag har småbarn. Julen är ju deras högtid. För exakt ett år sedan berättade vi för Roberts familj att jag var gravid igen (mina fick veta på julafton) och jag minns verkligen vår glädje då vi så himla gärna ville ha ett syskon till vår älskade Hampus. Nu sitter jag här med 2 underbara söner och njuter av mitt "nya" liv och kunde helt ärligt inte haft det bättre. Självklart kan jag sakna en festkväll med mina vänner men prioriteringarna ser lite annorlunda ut nu:) ville inte komma nån vart egentligen med detta utan bara njuta av minnen och tankar. 


Kommentarer
Postat av: josefin anero

har aldrig gillat att gå ut på juldan, så grisigt ute just den kvällen.

Svar: Jo det är sant, fast dom jag umgicks med i ungdomens dar var det självklart att man skulle ut.. (Konstigt att kompisarna "försvinner" när man skaffar barn)
Nina

2013-12-28 @ 19:33:10
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: josefin anero

hear you! har inte många kvar, mina två bästa vänner vände på klacken i samma veva jag fick reda på att jag väntade Joline... kändes jävligt tufft eftersom jag är själv med barnen.

Svar: Nä fy fan vad hemskt! Tur dock att man kan hitta nya:) tycker du är skit cool som "vågar"
Nina

2013-12-28 @ 19:53:41
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: josefin anero

Tar man bara steget så faller allting på plats, jag fokuserar på mig och barnen:-)

2013-12-28 @ 21:26:39
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0