Tisdag

Idag "vaknade" jag efter en natt vi inte behöver prata mer om än att jag fick sova 1! ynka timme. Hampus natt var oxå katastrofal så jag bestämde i sista stund att han fick ligga kvar och sova ist för dagis. Vid 10 kom mammagruppen hit och vi körde julbordsknytis. Jätte gott var det och det blev så mycket rester så vi åt det till middag och matlåda imorgon. Hampus sov till 11 och var sedan hur snäll och gullig som helst. Jag har hållt igång hela dagen för att inte somna i farten och nu börjar tröttheten komma ikapp. Köpte iaf minifom till Anton idag och hoppas dessa droppar ska hjälpa mot hans gasproblem. Prövade för övrigt göra knäck i micron och det var ju super lätt och gick så fort. Får se hur det smakar oxå. Imorgon ska jag unna mig själv nya fransar och Anne panne följer med och tar Anton under tiden, super:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0