Torsdag (fast fredag för oss)

Idag har vi varit på babycafe som vanligt jag och Anton. Träffade lite morsor och bebisar och pysslade lite. Var en "ny" mamma där som tittade på Anton och sa att du måste vara tillsammans med Robert. Är dom verkligen så lika sin far? Jag känner inte henne alls utan hon har bott granne med Roberts föräldrar. Efter babycafet gick jag hem i slasket som blev efter snön som kom på förmiddagen, blev strumpbyte och lunch och sen hämta min fina son från dagis. Alltså jag älskar denna åldern han är i. Även om han inte lyssnar, bråkar mm så är det mer bra än dåligt. Imorse såg han 2 hundar varpå han säger: mamma jag älskar vovve. När vi sen kommer till dagis så tittar han in i lärarrummet och säger här äter fröken kaka. Haha väldigt observant. Hittade ett sött kollage på anslagstavlan..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0