Går i ett

Dagen har bara svischat förbi vilket är ganska skönt ibland. Vet inte vart tiden tog vägen faktiskt. Jag och Hampus var hos våra härliga grannar en stund innan lunch och snacka lite skit för att sedan åka med Robert till underås för att hämta grus. Ni kan ju gissa vem som fick köra.. Första gången jag körde med släp och var typ livrädd hela tiden hehe. När vi kom hem vaknade Hampus från sin vila och det var full fart igen. Robert donade med sitt och jag bakade smörgåstårta med Anne och Mari. Mari ska bjuda på det imorgon på hennes 20 års skiva. Lucas (Maris kille) fick snällt roa Hampus medans vi andra var upptagna, tur att han var med. Sen åkte vi ut med allt till mina föräldrar där festen såklart är då Mari bor hemma, där blev vi bjudna på tacos innan jag och Hampus åkte hemåt. Han somnade i bilen så jag och Robert har haft lite slapp kväll och nu ska vi hoppa i säng. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0