Härliga måndag!

Ingen är nog lika glad som jag idag, det är mulet och regn så jag trivs som fasen:) vi började dagen med att åka och lämna in bilen på service. Som tur är får vi låna svärföräldrarnas bil under tiden. Annars hade vi fått hyra en i 2-3 dagar. Efter det blev det storhandling och det är så skönt att få det gjort tidigt. Nu sover Hampus middag och Robert tränar. Tror jag ska lägga mig en stund jag med. Igår tvättade jag förövrigt alla täcken,kuddar, överdrag till bäddmadrassen mm samt rena sängkläder såklart och jösses vad sängen känns fräsch nu:) är ett nöje att gosa ner sig där. (Låter som jag aldrig gör det men den känns ju så där extra härlig första dagarna) nä nu sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0