Nacka forum mm

Idag har jag knappt suttit en sekund vilket mina ben kan intyga, dom är som två stubbar typ jämn tjocka. Mina föräldrar ville låna Hampus över natten så lämnade honom redan vid 11 snåret så dom får massa kvalitetstid. Själv hämtade jag upp Linda och åkte till Nacka forum för lite shopping. Jag hämtade ut gratis bodyn på kappahl, köpte strumpor på 20% och ett par byxor på lindex så bebiskläderna gick på 75:- som hittat. Till mig hittade jag ett linne på new yorker med fin transparent baksida, längtar tills det passar:). Lunchen åt vi på big Buffalo tror jag det hette. Vi slog till på en varsin sommartallrik innehållande kräftor,räkor,lax,kyckling,kalkon,rostbiff mm skit gott och mättande. Jag kom hem vid 18:30 men älsklingen är upptagen med bygg så jag sitter i soffan och väntar på att våran myskväll ska börja. Lika bra att passa på när vi är barnlediga. 2 kg kräftor och vitlöksbaguette till middag toppat med chips och dipp, bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad fin bodyn med ugglor på var! Visst är det Newbie?

2013-07-10 @ 22:05:23
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Linda

Tack för idag... Riktigt härlig dag! Det får vi göra om snart 😉
Kram på dig!!

Svar: tack själv kära kusin
Nina

2013-07-11 @ 02:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0