Shopping

Idag vid 10 tiden kom Anne över innan hon skulle iväg och jobba på fotbolls-em. Vi bestämde oss för att trotsa det mulna vädret och åka ner på stranden en stund. Där badade Robert och Hampus medans jag och Anne fegade ur, var så kallt i vattnet.. När vi kom hem åt vi lunch och tog sen en trip till hedlandet jag Anne och Hampus. Jag var ute efter lite inredning till altanen men hittade verkligen ingenting som föll mig i smaken. Kom därifrån med endast några nya trosor i microfiber som blir perfekta nu som höggravid och efter fl. Jag hittade en maskeradkostyn som Hampus prövade och vad vi skratta. Anne tog kort och jag försökte hålla mig ur bilden (gick sådär va). Och ja Hampus har gummistövlar trots värmen men så blir det när han själv får välja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0