Ibland

Senaste veckan (sen vi kom hem) har Hampus vart skit jobbig vid läggningen, snurrar runt, kastar napp och snutte, sparkas mm. Jag har tagit läggningen varje kväll och han har somnat efter ca 30-45 min. Inte så roligt men men. Idag brast det iaf för mig, känner mig som världens sämsta morsa just nu men jag blev så irriterad på honom att jag var tvungen att be Robert ta över. Jag kände bara hur det liksom rann över och att jag blev mer och mer irriterad. Vad skönt det är att vara 2 då så man kan bytas av. Nu sitter jag ist och grinar för jag känner mig så elak och Robert ligger som sagt med Hampus i sovrummet. Det är tyst där inne för tillfället så det verkar som om Hampus kanske somnat? Hoppas på det iaf, när han sover ska jag smita in och ge honom en puss och tala om hur mycket jag älskar honom!


Kommentarer
Postat av: Anne

Du är världens bästa syster och mamma! Ibland så rinner det över och det är nog behövligt för då blir bägaren tom igen. Du är varken den första eller den sista mamman som kommer bli småirriterad på ditt barn så torka tårarna och va stolt över hur duktig du verkligen är hela tiden annars! Puss på dig kära syster <3

2013-06-20 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0