Vardagsdate

Idag när jag och Hampus sov middag dök moster Anne upp efter att hon vart en sväng i enhörna. Hon hittade oss som 2 klubbade sälar kramandes i sängen. Tur att hon kom för jag behövde vakna för att börja med middagen. När Hampus vaknade lekte dom två så jag kunde fixa ostört. Det blev tacopaj med tillhörande sallad, vitlökssås och guacamole och sen rabarberpaj till fika. Anne stannade på middag och Carro &markus med barn var punktliga:) jag fick lite kelvin gos och Hampus och fannie bråkade om alla leksaker dom kunde hitta haha. Sötkorvar. Ena stunden bråkar dom och nästa kramas/pussas dom. Vårt härliga sällskap stannade till ca 20:30 och innan dom åkte bestämdes en ny date på lördag:) jag glömde helt bort att ta bilder så bjuder på en magbild (vet att dom blir kassa när jag tar dem själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0