God morgon

Ligger i sängen och väntar på att en liten ska vakna, han drar timmerstockar som aldrig förr dock och verkar väldigt trött ff. Jag låter honom sova, vi har ju inte direkt bråttom till dagis ändå, han ska ju vara där kl 9. jag är förresten helt övertygad om att jag igår fick känna på en liten buff av liten i magen. Så svårt att förklara men ja den puttade liksom lite:) jag har moderkakan i bakvägg igen vilket innebär att man kan känna av sånt ganska tidigt så jag är 100 % på att det var så. Snacka om att det kändes skumt att uppleva igen:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Halloj! Låter så mysigt att få känna sparkar i magen igen! Minns den härliga känslan. Blir lite sugen på att bli gravid jag också nu, haha! Kram

2013-03-07 @ 15:49:17
URL: http://ninafina.blogg.se
Postat av: Nina

Förresten så hade jag moderkakan i framvägg när Hugo låg därinne och jag kände inte sparkar förrän efter v 18 tror jag. Får se om den sätter sig i framvägg nästa gång också. Lustigt det där att det kan blir så olika från person till person. Låter så skönt för dig att vara ledig om dagarna. Jag jobbar ju för mkt :-) Kommer du jobba alls igen innan nästa föräldraledighet? Har du fler fp-dagar från Hampus kvar?

2013-03-07 @ 15:51:37
URL: http://ninafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0