Vagnfunderingar.

Jag sitter här och funderar över hur det blir i höst när vi har 2 skruttungar. Hampus kommer ju vara 2 år och den lille helt färsk, självklart behöver vi då en liggdel till nykomlingen. Men det jag funderar på är alltså detta.. Hampus sitter nästan aldrig i vagn nuförtiden, är vi på stan vill han gå om det inte är så att han är trött, det använder vi vagnen till alltså, sova middag. I nuläget har vi 3 vagnar en brio sing, en baby jogger city mini och en brio race.? Hampus kommer troligen mest stå på ståbräda men om man är ute på långpromenad eller dylikt så vill jag att han ska kunna sitta/vila. Är ju även smidigt med den möjligheten om man är ex utomlands, på djurpark, marknad osv. Min fråga är rekommenderar ni en syskonvagn eller funkat det att ha en varsin åt dem. Och om syskonvagn vilken då? Och vad ska jag göra med dom andra vagnarna? Hehe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis att Hampus ska få ett syskon! När Sebbe föddes var Natalie 2år och vi har aldrig haft syskonvagn. Jag tycker det har fungerat toppen med en i vagn och en i handen. Låt inte Hampus stå på ståbrädan för länge. Han kan få kramp i benen. Kramar Jenny

2013-03-13 @ 07:53:03
Postat av: Ica

Vi köpte en gammal syskonvagn. Toppen att ha när man ska hämta/lämna på dagis och när du är själv med barnen och vill gå på stan och ha koll på ungarna. Vi använder inte vår varje dag men jag är glad att jag har en. Köp inte en ny utan köp isf ett gammalt as som fortfarande funkar, det är mitt tips ;)

2013-03-14 @ 20:53:23
URL: http://icalundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0