Tisdag

Sitter just nu på hotellet i Malmö och ska strax sova. Ska upp tidigt imorgon (04:00) så det är väl dags. Imorse vaknade vi förövrigt vid 8:30 och möttes ju av ett strålande väder. Robert vabbar med Hampus så det blev gemensam frukost och sen lite utehäng i solen innan jag åkte mot jobbet. Tror tyvärr att min Lillkille har smittat mig för har ont i halsen och känner mig hängig. Tur att jag är ledig på torsdag. Fick en bild av Robert tidigare idag, vår snälla granne hade kommit över med lite blöjor som deras son växt ur, nu behövs nog inte blöjor första tiden när bebisen äntligen kommer:) tack för det. Nä nu är det tack och god natt


Kommentarer
Postat av: Hanna o Texas ❥

men vilken lyx :)

2013-05-08 @ 05:54:19
URL: http://mammahjartat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0