Tönt Nina

Idag när jag lämnade Hampus på dagis efter att han vart hemma 1 vecka så blev han självklart ledsen när jag gick, tyvärr hade jag ju glömt solhatt och vattrnflaska så åkte hem och hämtade det och tänkte smyga dit med det. Hampus såg mig ändå och herregud vad ledsen han blev när jag inte ens sa hej. Visste inte riktigt hur jag skulle göra då för det blev så skumt. Slutade med att jag satt och grina i bilen och ringde robert. Att få honom gråta 2 gånger inom ca 15 min och inte få krama om honom tar knäcken på mig iaf. Dagis lämning kommer aldrig bli något som jag tycker om. Skulle gärna vara hemma med mitt barn jämt. Nu äter jag iaf lunch och sitter och längtar efter min son


Kommentarer
Postat av: Jenny Ahlström

Jag vet precis hur du känner. Det gör verkligen ont i hjärtat att gå från sitt barn som gråter. Men jag lovar dig att det kommer gå över. Haft så med båda barnen och nu rusar de in på dagisgården och har knappt tid att säga hejdå. Kämpa på med lämningen och om det känns för jobbigt ring dagis efter stund och kolla att han har det bra. Gjorde jag några gånger när gråten i halsen inte ville gå över. Ha det så bra. Kram Jenny

2013-05-13 @ 12:58:24
Postat av: Elin

Känner igen känslan :( man undrar ju hur dom små tänker? Varför lämnar min mamma mig med dessa tanter? Hehe.... Önska oxå att man kunde va hemma för alltid med sitt barn

2013-05-14 @ 12:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0